Kirjoita asiakkaalle
Jokainen asiakasviesti jättää jälkeensä mielikuvan lähettäjäyhteisöstä.
Kehnosti kirjoitettu – tylsä mieli asiakkaalle.
Asiakasystävällisesti kirjoitettu – kiva mieli.
Millä tyylillä ja kielen keinoilla kivan mielen voi synnyttää?
Millainen asiakasviestinnän tyyli on tätä päivää?
Entä miten kirjoittaa, kun asiakas on kauniisti sanottuna hankala tapaus?
Miten kirjoittaa vastauksia asiakkaiden kysymyksiin ja palautteeseen?
Miten ohjeistat asiakasta ystävällisesti ja selkeästi?
Millainen kieli toimii reklamaatiovastauksissa ja chatissa?
Kenelle?
Työyhteisöille, jotka haluavat yhtenäistää asiakasviestintänsä kirjallista ilmettä ja raikastaa tyyliänsä tähän päivään.
Kirjoittajille, jotka vastaavat asiakkaiden kysymyksiin, ratkaisevat ongelmia,
markkinoivat tai hoitavat haastavia asiakassuhteita kirjallisesti.
Sisältöjä
Mistä asiakasviestien mielikuvat syntyvät?
Paras lahja lukijallesi on tekstisi selkeys
Kirjoita ystävällisesti ja avuliaasti
Miten kirjoittaa empaattisesti mutta jämäkästi?
Suomenkin kielestä löytyy ystävällisyyden ilmauksia
Vastaa asiakkaan kysymyksiin, ratkaise ongelmia
Ohjeista ja neuvo asiakasta arvostaen
Motivoi, innosta ja markkinoi luontevasti
Tyytymättömän asiakkaan palauttaminen tyytyväiseksi
Chattaamalla yhteys ihmiseen
Kehnosti kirjoitettu – tylsä mieli asiakkaalle.
Asiakasystävällisesti kirjoitettu – kiva mieli.
Millä tyylillä ja kielen keinoilla kivan mielen voi synnyttää?
Millainen asiakasviestinnän tyyli on tätä päivää?
Entä miten kirjoittaa, kun asiakas on kauniisti sanottuna hankala tapaus?
Miten kirjoittaa vastauksia asiakkaiden kysymyksiin ja palautteeseen?
Miten ohjeistat asiakasta ystävällisesti ja selkeästi?
Millainen kieli toimii reklamaatiovastauksissa ja chatissa?
Kenelle?
Työyhteisöille, jotka haluavat yhtenäistää asiakasviestintänsä kirjallista ilmettä ja raikastaa tyyliänsä tähän päivään.
Kirjoittajille, jotka vastaavat asiakkaiden kysymyksiin, ratkaisevat ongelmia,
markkinoivat tai hoitavat haastavia asiakassuhteita kirjallisesti.
Sisältöjä
Mistä asiakasviestien mielikuvat syntyvät?
Paras lahja lukijallesi on tekstisi selkeys
Kirjoita ystävällisesti ja avuliaasti
Miten kirjoittaa empaattisesti mutta jämäkästi?
Suomenkin kielestä löytyy ystävällisyyden ilmauksia
Vastaa asiakkaan kysymyksiin, ratkaise ongelmia
Ohjeista ja neuvo asiakasta arvostaen
Motivoi, innosta ja markkinoi luontevasti
Tyytymättömän asiakkaan palauttaminen tyytyväiseksi
Chattaamalla yhteys ihmiseen